Vrátenie tovaru, reklamácie

 
Nie ste spokojní so zakúpeným tovarom?
Vybrali ste si nesprávnu veľkosť alebo sa vám tovar jednoducho nepáči?

Do 30 dní od nákupu môžete vyskúšaný a nenosený (to znamená zvonku nepoužívaný!), čistý tovar (ideálne v pôvodnom obale a riadne zabalený) vrátiť späť do nášho e-shopu. A my urobíme všetko pre to, aby sme vám proces vrátenia alebo reklamácie čo najviac uľahčili.

Rozdiel medzi reklamácií x vrátením tovaru
Reklamácie tovaru - opotrebovaný tovar vykazujúci vadu
Vrátenie tovaru - tovar len vyskúšaný doma
 
Reklamácii tovaru zasielajte len prostredníctvom Zásilkovny (postup je stejný jako u vrácení tovaru) a teda na naše náklady. Obuv na reklamáciu vyčistite (nikdy ju neperte!, ale neposielajte od blata, piesku a podobne.

Nie je možné vrátiť viacero objednávok súčasne.


Máme pre vás lacný a rýchly spôsob vrátenia tovaru prostrednictvom Zásilkovny.

Postup vrátenia tovaru  - musíte nahrať naozaj podľa postupu, nemáme žiadne kódy, heslá na vrátenie atď. Vyplňte svoju adresu (ulicu a číslo domu) a my vám odporučíme najbližšiu pobočku Zásilkovny (môžete poslať z ktorejkoľvek inej pobočky, ktorá je výdajným miestom), tovar nemôžete vhadzovať do Z-boxov, potom stačí vygenerovať štítok v nižšie uvedenom formulári - môžete si ho buď vytlačiť, alebo ak nemáte možnosť vytlačiť, môžete si skopírovať číslo zásielky, ktoré je uvedené pod čiarovým kódom a potom je potrebné tovar odniesť na vami zvolenú pobočku Zásilkovny

Na mieste nič neplatíte, z peňazí za vrátený tovar vám odpočítame 3 EUR. Balík môžete týmto spôsobom poslať aj v prípade, že vám bol zaslaný iným prepravcom. Ak vraciate väčšiu zásielku (viac ako 5 párov topánok ), poštovné bude účtované jednotlivo vo výške 6 Eur).

Na spracovanie vrátenia zásielky máme 14 dní od prijatia zásielky. Prosím, neposielajte nám žiadne e-maily ani nám nevolajte. Ak potrebujete pre vlastné potreby zistiť, či sme váš balík bezpečne prijali, môžete to zistiť pomocou čísla sledovania na dodacom liste. Ďakujeme za pochopenie a rešpektovanie tejto požiadavky. Prosíme, aby ste vrátený tovar riadne zabalili a je nevyhnutné, aby mal tovar originálnu škatuľu - upozorňujeme, že tovar si po vás zakúpi ďalší zákazník, a preto ho nie je možné vrátiť bez škatule alebo na škatule nalepiť štítky a napísať adresy - preto je potrebné použiť obalový materiál.

V prípade vrátenia tovaru bez originálnej krabice alebo jej poškodenia - čím sa rozumie roztrhnutie, polepenie lepidlom (nie naším, ktoré používame na spojenie krabíc) alebo štítkom s adresou či napísanie adresy, potom budeme účtovať osobitný poplatok 4 EUR

Ak vraciate len časť tovaru z vašej objednávky, vrátime vám cenu tohto tovaru na váš účet. Ak týmto vrátením bola porušená podmienka bezplatnej dopravy, od sumy, ktorú vraciame, odpočítame poplatok za dopravu. Doprava zdarma sa vzťahuje len na objednávky nad 200 EUR - platí len pre zákazníkov z Českej republiky a Slovenska.

Ak si zvolíte vlastnú dopravu, v takom prípade pošlite balík sem:

Botatex
nám. Msgre Šrámka 1826/5
Ostrava 70200
4,91

Čo o nás hovoria naši zákazníci

Erika Pajerská 14.11.2025
Overená recenzia
Super, dodanie rýchlo, topánky perfektné, kvalitné.
Kristína Mikóczi 13.11.2025
Overená recenzia
Všetko v poriadku, rýchle dodanie.. nebol to môj nákup a vždy všetko v poriadku
Jana K. 13.11.2025
Overená recenzia
Díky za rychlé vyřízení objednávky
facebook