Vrátenie tovaru, reklamácie
Vrátenie tovaru a reklamácie
Rady pri nákupe
Výmena nie je možná. Všetko sa rieši vrátením nesediaceho tovaru + novou objednávkou- viď. formulár vrátenia tovaru vyššie.
Reklamácie prosím posielajte iba cez náš štítok Zásielkovne a teda na naše náklady, kedy následne nič nebudeme zákazníkovi odčítať.
Topánky pre reklamáciu očistite (nikdy ich neperte!, ale neposielajte ich od bahna, piesku a pod.- následne Vás budeme kontaktovať pre uhradenie nového poštovného, kedy Vám ich vrátime a Vy si ich očistíte doma alebo Vám ponúkneme očistenie u nás za cenu 2 Euro! ).
Nie je možné vracať viac objednávok dohromady.
Výmenu, reklamáciu aj vrátenie tovaru je možné vybaviť aj na našej predajni.
Reklamácie ani vrátenie tovaru nie je možné posielať na výdajné miesta Zásielkovne, Balíkovne, DPD, PPL atď., takto zaslané balíky z časových dôvodov nevyzdvihneme!
Na reklamáciu alebo na vrátenie tovaru stačí kliknúť na odkaz na začiatku stránky.
Ďakujeme za pochopenie a spoluprácu:-)