Reklamačný poriadok
ZÁRUČNÁ LEHOTA a REKLAMAČNÝ PORIADOK
V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je chybný alebo poškodený, oznámte zistené chyby čo najskôr predávajúcemu e-mailom na adresu info@topanky-detske.sk , prípadne telefonicky alebo písomne na adresu uvedenú v kontaktoch.
- a/ Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený po vzájomnej dohode a po zaslaní reklamovaného tovaru na našu adresu na náklady predávajúceho.
- b/ Tovar musí byť dodaný kompletne, tak ako bol prevzatý od predávajúceho.
- c/ Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z nesprávneho nakladania s tovarom, nesprávneho ošetrenie a akýchkoľvek zásahov, ani za škody spôsobené vonkajšími udalosťami. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytovaná záruka.
- d/ Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijímaný iba čistý.
- e/ Na tovar poskytujeme záručnú lehotu danú zákonom – 24 mesiacov.
- f/ Reklamačná lehota sa počíta odo dňa doručenia tovaru predávajúcemu.
POSTUP PRI REKLAMÁCII
- a/ Informujte nás o reklamácii telefonicky alebo e-mailom.
- b/ Tovar zašlite ako doporučený balík na našu adresu.
- c/ Do zásielky uveďte dôvod reklamácie a variabilný symbol vašej objednávky.