Reklamačný poriadok



ZÁRUČNÁ LEHOTA a REKLAMAČNÝ PORIADOK


V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je chybný alebo poškodený, oznámte zistené chyby čo najskôr predávajúcemu e-mailom na adresu info@topanky-detske.sk , prípadne telefonicky alebo písomne ​​na adresu uvedenú v kontaktoch.

  • a/ Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený po vzájomnej dohode a po zaslaní reklamovaného tovaru na našu adresu na náklady predávajúceho.
  • b/ Tovar musí byť dodaný kompletne, tak ako bol prevzatý od predávajúceho.
  • c/ Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z nesprávneho nakladania s tovarom, nesprávneho ošetrenie a akýchkoľvek zásahov, ani za škody spôsobené vonkajšími udalosťami. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytovaná záruka.
  • d/ Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijímaný iba čistý.
  • e/ Na tovar poskytujeme záručnú lehotu danú zákonom – 24 mesiacov.
  • f/  Reklamačná lehota sa počíta odo dňa doručenia tovaru predávajúcemu.  


POSTUP PRI REKLAMÁCII


  • a/ Informujte nás o reklamácii telefonicky alebo e-mailom.
  • b/ Tovar zašlite ako doporučený balík na našu adresu.
  • c/ Do zásielky uveďte dôvod reklamácie a variabilný symbol vašej objednávky.
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od jej vzniku. Záručná lehota a reklamačný poriadok sa riadia všeobecne platnými právnymi predpismi. 

facebook